Zápis z 11.schůze výboru
31. 8. 2007
Zápis
ze 11. schůze výboru SVJ C 12-16, konané 31.8.2007
Přítomni:ing Ondra- předseda výboru
p. Valášek-místopředseda
ing Gottlieb-člen
Přizvaní:
Program: 1) Stanovení postupu při odsouhlasování dodatku k úvěrové smlouvě.
2) Zajištění kolaudačního řízení ukončené stavby.
3) Ostatní
ad 1) Přejímací řízení stavby proběhlo dne 27.8. Stavba byla převzata bez větších závad. Závady ze společných prostor byly zapsány do protokolu. Z žádného bytu nebyla nahlášena žádná závada. Za SVJ se řízení zúčastnili ing. Gottlieb, pí. Ivičičová a ing.Ondra. Přestože byli všichni informováni na nástěnkách o termínu konání přejímky, žádný jiný vlastník nepřišel.
Pro zjištěné závady byl dán bance pokyn k zadržení platby ve výši 200tis.Kč do doby , než budou závady odstraněny.
Rozvaha k výši úvěru
(do 30.9.2007) tis.Kč
Stav účtu k 30.6.2007 885
příjem nájem červenec 33 vydání Oprava dveří-SBD 3
nájem srpen 33 nájem pozemku MěÚ 3
nájem září 33 drobné výdaje 1
úvěr 2 690 faktura za revitalizaci 1. 517
faktura za revitalizaci 2 2 890
okapový chodník a
Malování a 60
likvidace .sprejů
příjem celkem 3674 vydání celkem 3474
zůstatek na účtu k 30.9.2007 bude cca 200 tis Kč
Výbor posoudil výsledky hospodaření a vzhledem k pozitivnímu výsledku ve Fondu oprav, mění svoje rozhodnutí z 10.výborovky. Úvěr se nebude čerpat v plném rozsahu a proto požádáme financující pobočku České spořitelny o dodatek k úvěrové smlouvě, který bude respektovat současný výsledek.
1.1) Zajistí se jednání s ing. Motlovou (sestavila úvěrovou smlouvu) na pondělí 3.9. nebo jiný nejbližší termín
Odpovídá ing.Ondra
1.2. Na jednání se pokusit dohodnout snížení měsíčních splátek při zachování lhůty splatnosti.
Odpovídá p. Valášek. Ing Gottlieb
1.3. Pro jednání připravit podklady:
1.4. --Rozpis použitého úvěru na jednotlivé vlastníky. Tento rozpis byl e-mailem zaslán Správci s žádostí o provedení kontroly.
--Doklad o podílu vlastních zdrojů na financování stavby (Faktura proplacená z FO a pololetní výkaz)
--Smlouvu o úvěru ze dne 29.3.2007
--informovat banku, že vlivem úspor a skutečnosti, že je dům opraven, dojde k zásadní změně plateb do Fondu oprav.
--O velikosti plateb rozhodne teprve Shromáždění vlastníků na základě doplňku úvěrové smlouvy.
1.5. Prověřit, zda správce při změně vlastníků požaduje doklad o závazku podílet se na splátce úvěru.Tento doklad předat bance.
1.6. Prověřit, zda Správce podává bance informace o změně vlastníka
1.7. Prověřit, zda Správce předal bance pololetní výkaz,
Ad 2) Zpracovat Žádost o kolaudační řízení stavby
Termín: neprodleně odpovídá: ing.Ondra
Předat žádost s dokumentací Stavebnímu úřadu.
Termín: 7.9.2007 odpovídá: ing.Gottlieb
Ad 3) --Po ukončení kolaudace předat veškeré materiály o stavbě správci do archivu.
Odpovídá ing.Ondra
--Nechat udělat klíče ke společným prostorám, které byly půjčeny dodavateli a které byly ztraceny. Dodavatel zaplatí náhradní klíče a zámek, který musí být vyměněn.
--Prostřednictvím SBD byla dodavateli vyfakturována spotřeba elektrické energie, kterou odebral z naší sítě.
Zapsal ing.Ondra
ze 11. schůze výboru SVJ C 12-16, konané 31.8.2007
Přítomni:ing Ondra- předseda výboru
p. Valášek-místopředseda
ing Gottlieb-člen
Přizvaní:
Program: 1) Stanovení postupu při odsouhlasování dodatku k úvěrové smlouvě.
2) Zajištění kolaudačního řízení ukončené stavby.
3) Ostatní
ad 1) Přejímací řízení stavby proběhlo dne 27.8. Stavba byla převzata bez větších závad. Závady ze společných prostor byly zapsány do protokolu. Z žádného bytu nebyla nahlášena žádná závada. Za SVJ se řízení zúčastnili ing. Gottlieb, pí. Ivičičová a ing.Ondra. Přestože byli všichni informováni na nástěnkách o termínu konání přejímky, žádný jiný vlastník nepřišel.
Pro zjištěné závady byl dán bance pokyn k zadržení platby ve výši 200tis.Kč do doby , než budou závady odstraněny.
Rozvaha k výši úvěru
(do 30.9.2007) tis.Kč
Stav účtu k 30.6.2007 885
příjem nájem červenec 33 vydání Oprava dveří-SBD 3
nájem srpen 33 nájem pozemku MěÚ 3
nájem září 33 drobné výdaje 1
úvěr 2 690 faktura za revitalizaci 1. 517
faktura za revitalizaci 2 2 890
okapový chodník a
Malování a 60
likvidace .sprejů
příjem celkem 3674 vydání celkem 3474
zůstatek na účtu k 30.9.2007 bude cca 200 tis Kč
Výbor posoudil výsledky hospodaření a vzhledem k pozitivnímu výsledku ve Fondu oprav, mění svoje rozhodnutí z 10.výborovky. Úvěr se nebude čerpat v plném rozsahu a proto požádáme financující pobočku České spořitelny o dodatek k úvěrové smlouvě, který bude respektovat současný výsledek.
1.1) Zajistí se jednání s ing. Motlovou (sestavila úvěrovou smlouvu) na pondělí 3.9. nebo jiný nejbližší termín
Odpovídá ing.Ondra
1.2. Na jednání se pokusit dohodnout snížení měsíčních splátek při zachování lhůty splatnosti.
Odpovídá p. Valášek. Ing Gottlieb
1.3. Pro jednání připravit podklady:
1.4. --Rozpis použitého úvěru na jednotlivé vlastníky. Tento rozpis byl e-mailem zaslán Správci s žádostí o provedení kontroly.
--Doklad o podílu vlastních zdrojů na financování stavby (Faktura proplacená z FO a pololetní výkaz)
--Smlouvu o úvěru ze dne 29.3.2007
--informovat banku, že vlivem úspor a skutečnosti, že je dům opraven, dojde k zásadní změně plateb do Fondu oprav.
--O velikosti plateb rozhodne teprve Shromáždění vlastníků na základě doplňku úvěrové smlouvy.
1.5. Prověřit, zda správce při změně vlastníků požaduje doklad o závazku podílet se na splátce úvěru.Tento doklad předat bance.
1.6. Prověřit, zda Správce podává bance informace o změně vlastníka
1.7. Prověřit, zda Správce předal bance pololetní výkaz,
Ad 2) Zpracovat Žádost o kolaudační řízení stavby
Termín: neprodleně odpovídá: ing.Ondra
Předat žádost s dokumentací Stavebnímu úřadu.
Termín: 7.9.2007 odpovídá: ing.Gottlieb
Ad 3) --Po ukončení kolaudace předat veškeré materiály o stavbě správci do archivu.
Odpovídá ing.Ondra
--Nechat udělat klíče ke společným prostorám, které byly půjčeny dodavateli a které byly ztraceny. Dodavatel zaplatí náhradní klíče a zámek, který musí být vyměněn.
--Prostřednictvím SBD byla dodavateli vyfakturována spotřeba elektrické energie, kterou odebral z naší sítě.
Zapsal ing.Ondra