Zápis z 10. schůze 8. výboru SVJC 12-16, konané 6. 10. 2021
Společenství vlastníků jednotek Cihlářská čtvrť 12-16 Hodonín
Zápis z 10. schůze 8. výboru SVJC 12-16, konané 6. 10. 2021
Přítomni: J. Stokláska, D. Čada, V. Raška, K. Ivičičová, M. Gottliebová
Domovníci: za vchody č. 12 a 16
1) Shromáždění vlastníků 9.11. 2021: Výbor stanovil datum Shromáždění na úterý 9.11. od 17 hodin – místo v jídelně na ISŠ Lipová alej 24 – jak je volební místnost pro náš dům.
Navržené body programu: schválení uzávěrky, zprávy výboru a kont. komise.
- Informace k vchodovým čipům
- Pověření výboru k výběru firmy na čištění systému TUV.
Pozvánky budou v týdnu vyvěšeny na nástěnky a vhozeny do schránek osob s kontaktní adresou v našem domě a rozeslány emailem.
Výbor schválil, že vlastníkům, kteří bývají mimo náš dům a potvrdí příjem pozvánky elektronicky a již nebude posílána poštou.
2) Informace o plnění úkolů ze vchodových schůzek:
Popis zvonků – proběhlo
Popis poštovních schránek – na nástěnky vyvěsíme soupis hlavních popisů k připomínkování na 14 dní – připravujeme.
Nabídka na brigády – výbor hledá brigádníky na drobné práce – trvá.
Holubi – hledáme vhodný způsob odstranění holubů – trvá.
Zeleň okolo domu – částečně proběhla komunikace s městem.
Možnosti instalace výtahu – bylo poptáno.
3) Tornádo: Náklady na likvidaci škod po tornádu se pohybují kolem 20 000,-. Nyní čekáme na vyjádření pojišťovny, řešeno přes Hodoňan.
4) Schůze výboru proběhne 9. 11. 2021 po 27. Shromáždění vlastníků.
Ing. Jiří Stokláska, předseda našeho výboru
Trvající úkoly:
Sledování posuvu balkonů ve vchodu 14, oprava chodníku u vchodů, domovník pro vchod 15, Oprava oplechování atiky na střeše.